OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Úvodní stránka » Mýty a fakta » Velikost a známost značky

Záleží na velikosti a známosti značky realitní kanceláře při prodeji či pronájmu nemovitostí?

 

    Podle průzkumů serveru idnes.cz patří mezi nejdůležitější následující faktory při koupi nemovitosti:

1. lokalita

2. velikost nemovitosti

3. stáří nemovitosti

4. stav nemovitosti

5. dopravní dostupnost

6. okolí

 

       Rozhodující pro prodej nemovitosti není velikost a známost značky realitní kanceláře. Žádná z realitních kanceláří v České republice nemá více než 5% podíl na trhu.

 

      Nejdůležitější je nemovitost sama o sobě. Vaším cílem je udělat jí takovou reklamu, aby jí našel kupující nebo nájemce. A to dokážete jen díky dobré inzerci.

 

 

 

Reference

Manželé Vršanští, Kladno

3.2.2017

Petr Olšanský, Praha 2

19.1.2017

Robert Záhorský, Praha 10

23.11.2016

Roman Stránský, Praha 5

17.10.2016

archiv

Profesionálně nafocená nemovitost

obývák  profi.jpg

Volejte na tel.:

+420 773 776 362

 

Pište na:

info@reality-poradenstvi.cz

 

Navštivte nás osobně na adrese:

Reality - poradenství

Helénská 1799/4

120 00 Praha 2

<script type="text/javascript">
/* <![CDATA[ */
var seznam_retargeting_id = 15663;
/* ]]> */
</script>
<script type="text/javascript" src="//c.imedia.cz/js/retargeting.js"></script>